Till min älskade syster

Din blick är sorgsen
Vet vad du känner jag förstår så väl, att
Tankarna skrämmer

I en värld full av människor så
Växer vår ensamhet
Å i mörkret inom dig finns vilsenhet

Men i dina blå ögon speglas jag
I dina blå ögon finns havet och himlen
Så va inte rädd, att leva här
För dina ögon dina ögon
Har fått sin färg av förtröstan

Le lite grann nu
Va inte ledsen jag minns knappast när, ja
sist såg dig skratta
om världen gör dig galen
och bara ser allt i svart
så finns jag där
mitt i din mörkaste natt

Och i dina blå ögon speglas jag
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
I dina blå ögon finns havet och himlen
Så va inte rädd, att leva här
För dina ögon dina ögon
Är vackrare än du anar

Jag minns knappast när ja
Sist såg dig skratta
Om världen gör dig galen
och bara ser allt i svart
så finns jag där
mitt i din mörkaste natt

Och i dina blå ögon speglas jag
I dina blå ögon finns havet och himlen
Så va inte rädd, att leva här
I dina ögon dina ögon
dina ögon så speglas allt
i dina blå ögon finns havet och himlen
så va inte rädd att leva här

För dina ögon dina ögon
Har fått sin färg av förtröstan

(Shirley Clamp-I dina ögon)
http://www.youtube.com/watch?v=An9y-cfR2Ls
Till min fina syster som jag känner igen så mycket av mig själv i.
 Denna är till dig,Love U!
 Du är bäst!:)


Kommentarer
Postat av: Mini

Du e så jävla go, blir helt rörd ju :) Tack syrran o tack för att du finns ! Jag älskar dig !!! Du e bara bäst :) <3 <3

2010-03-25 @ 18:46:19
URL: http://missmijauu.blogg.se/
Postat av: Annette

Wow va fint skrivet, nu blir jag helt rörd, tårar faller. De e så härligt att se o höra er. Syskonkärlek, de lux. kramiz Annette

2010-03-29 @ 10:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0