Soul sister

Jannike var ute och red min fina Stanley. Här är filmen:

http://www.youtube.com/watch?v=QzZRNkpt0jc  

vet inte hur man lägger in filmen direkt, stöörigt.

Jättenöjda var vi iaf, alla tre:)

Fick en babyshower i Lördags:) Jätteglad blev jag, chocktillstånd hela kvällen! Tack fina vänner! Ska lägga ut bilder och visa vad jag fick i ett annat inlägg, sakerna är hos mamma för vi bor ju i en dammig skithålanu. Ville ju inte ha grejjorna här, så dom står hos mamma sålänge.

Annars har jag haft bölrunda idag, för allt som är på G och att köket aldrig blir klart..Känns bättre nu men usch vad jag varit lessen..kändes lite hopplöst ett tag..men som vanligt brukar dte räcka med att jag får gråta ut lite sen tar jag nya tag:)

Nu är det påsk, imorrn ska jag först ha lektion för Sara och Emelie:) Sen ska jag hem till mamma, vi ska handla inför Fredagens påskmiddag, och baka:) Sen blir det påksmat där på Fredag som sagt, och hem till pappa på Lördag:)
I är bortrest så vi har fått dela upp passen i stallet nu till Söndag, så det blir mkt stall nu i dagarna, men det är rätt mysigt ändå:)

Nu ska jag kolla tv med darlingen. Skriver mer en annan gång

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0