Walk Of Life

woohooo..
Hörde den låten inne hos servicegrabbarna på jobb igår. Dom har alltid radion på, o dom har rattat in den nya rock kanalen.

När jag hörde tonerna av Dire straights "Walk Of Life" blev jag som vanligt glad.
Den påminner mej om min pappa framför allt, och sommar, barndom, öppen terassdörr, värme och lukten av nyklippt gräs. Min pappa spelade alltid mycket musik, och gärna högt, när vi växte upp. Speciellt på somrarna, på helger o semster. Och skrålade med som en galning!:D. Speciellt till denna låten, speciellt när dom "wooohooo:ar" :) Så den låten är så mkt Pappa, en glad pappa:) Känner enormt mkt kärlek till min pappis när jag hör den. Lycvkliga minnen av barndomen och av honom:)
Det är nog därifrån jag fått min kärlek till musik och texter. Faktiskt, så det tackar jag för pappsen:)

Fått medicin för magen igen:(
Får hoppas det är det som spökar, ska gå på det i två veckor..sen får vi se om det går över..men troligtvis är det det..suck..

men kanske får det snart en vändning;) Ibland är det bättre att inte bry sig om vad man gör..bara man mår bra!

Nu ska jag nanna, så man kan upp o vara så jävla flitig på jobb.

Puss


Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Hejsan! Hoppas att din mage mår bättre idag! Roligt att höra av dig. Hoppas att allt är bra med er annars! :)

2009-06-08 @ 05:08:56
URL: http://www.metrobloggen.se/henrikolsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0