Hmmm

Hur kan man lägga en konferens på torsdag kväll innan långledigheten?16.00-19.30! Vissa åker faktiskt bort över helgerna..så nu blev det pikar som vanligt o att det är en "prioriteringsfråga" vad man gör..Men vi har bokat att åka till Småland på torsdagen sen förra året, o dom planerna tänker jag inte skita i, då skiter sig hela planeringen för helgen, o jag behöver verkligen vara ledig o få vila upp mej lite. har varit tufft nu, speciellt senaste tiden. Inte haft ordentlig semester på så många år, o jobbat ganska hårt i perioder, o nu en massa på jobb, o jag jobbar faktiskt hårt där, fast jag fått höra motsatsen av chefen,,men hon har en tagg i sidan till mej om man säjjer så redan, så det spelar nog ingen roll vad jag gör. Jag är dålig i hennes ögon oavsett, trist men sant. Idag fick man jobba över oxå, o sånt gör man ju utan problem, om man inte fått höra att man var lat, aldrig jobbar över och har attitydproblem när man redan jobbar över mer än man egentligen får, varje vecka...
Idag kändes det tungt, man känner sig så oönskad, o det är trist, när man gick in i detta jobbet med sån glöd. Men folk kan förstöra sånt för en, med sina tråkiga kommentarer och "du duger aldrig oavsett" inställning.

Jag har ALDRIG fått höra att jag är lat, har problem med attityd och inte gör vad jag ska på ett jobb, aldrig! Jag har tvärtom fått höra att jag jobbar på bra o har förmågan att sammarbeta..så man undrar ju lite var probelmet egentligen ligger.

Trist att man ska må skit av sitt jobb, men man får kämpa på helt enkelt. Man har iaf ett jobb!
Längtar till Fredag! Behöver träffa underbara tjejerna känner jag!

Idag har våra katter varit "kändisar". Enligt Robin då. Han hade lill katz(vår lilla kissekatta heter faktiskt så, lite pinsamt att kalla på henne;) på benet, så hon stog lixom upp mot hans ben, då utbrister han: hahha, du e dom maskarna i "Men in Black" o hon lika verkligen dom, som står o röker, alien eller vad dom nu är..Asgarva rätt länge..
sen låg ciss(jaaa, jag har konstiga namn på våra katter) o lyssnade bakåt, o du ser han henne bakifrån o utbrister: " hahahaha, Yodajävel" Hon lika verkligen Yoda i starwars med dom öronen, asgarva igen. Verkligen min humor:) Min grabb e så looolig:)



Annars har det varit vandring i skogen, mc donalds, fast robin åt morötter o drack vatten (han e så duktig:)) o nu tänkte jag väl sova eller nåt. Når lite illa, vet inte om det är ångest eller nåt i kroppen, tror dte är lite av båda. Törstig iaf! I helgen blir dte ridning igen:) Får se om jag lyckas sitta kvar denna gången med, hehe!

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: vera

Du...

Ta upp detta med ditt fack!

Det e ju för fan mobbing..

Idiot kärring!



Kram på dig!

2009-03-11 @ 23:34:18
URL: http:// avkb.blogg.se/
Postat av: Blondinhenke

Ni verkar i alla fall ha fått ett härligt hem :) Hoppas att det löser sig på jobbet. Kram

2009-03-16 @ 05:23:11
URL: http://www.metrobloggen.se/henrikolsson
Postat av: Jannike

Hellu....hur gick det med le fjord?

2009-03-18 @ 10:34:42
URL: http://jannikejd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men... ni borde köra förbi Falkenberg ;)

2009-03-19 @ 18:41:31
URL: http://www.metrobloggen.se/henrikolsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0