Hittade lite bilder

som jag tänkte lägga ut, lite blandat faktiskt;)

Först vår lilla katt här hemma,(dock är bilden tagen i lägenheten i trb) som verkligen sitter o tittar på tvn, lugnt o  stilla, så jävla cool:

Hon kan sitta så skitlänge oxå, haha, lilla bebis!
Sen har vi Smolle, innan han blev skadad. Glad busig och sprallig under ett tömkörningspass:
Först börjar han spralla:

Sen körde han järnet!!


Söta hästskrälle..Fick en förfrågan igen om jag ville köpa honom, men jag har ingen möjlighet till att ha häst. Sen kräver det en del arbete för att få honom bra igen, både vikt mässigt och få honom att förstå att man inte bara ska kröka på nacken utan jobba igenom hela kroppen, men det är ju inget problem så, men pengarna finns inte..tyvärr:( Synd om honom, jag hoppas han får ett bra hem! LIllbusen..Önskar dej all lycka,


Sen tänkte jag bjuda på lite bilder på vårt vackra hus och trädgård:)Lite suddiga men ändå!
Uppfarten:

Ena sidan av trädgården:

Nästa sida:

Vårt lilla ruckel som senare kommer bli hundgård(eller stall hahaha;)


Sen lite bilder på mina pååågar, här e jag med Fjant:

Och här e lilla Herry Hare som är liite svårare att få bra foto på, full fräs!

Det var allt från mej just nu!
Puss haaaij!



Kommentarer
Postat av: Jannike

haha naw va söt fjant var Love och er trädgård var faktist mkt fin

2009-03-08 @ 19:25:25
URL: http://jannikejd.blogg.se/
Postat av: vera

Hehe, lille fjant:0)

Ja, det äckliga lilla odjuret var ju riktigt söt ;0)

Naaa:0)

var fick du det namnet ifrån? Tomtar å troll eller?

Måste ju snart komma hem till er å se ert fina hem:0) ser jätte fint ut ju:0)

Ja hästen e väldigt fin..

ser så kul ut men dem e ju bara stora å farliga monster ju... I alla fall för mig, hehe.

Ja du har ju faktiskt nästan bara monster till djur,hehe:0) Hästar å råttor...

Men jag ska försöka klappa fjant när jag väl kommer hem till dig... Darrar redan ;0)



Kram på dig!

2009-03-09 @ 00:38:52
URL: http:// avkb.blogg.se/
Postat av: Jane

oj vilket najs hus! stor & mysig trädgård!

2009-03-09 @ 20:19:05
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0