Yey

På lördag ska jag hälsa på ev. framtida familjemedlemar,sötnötar!

Ska bli så spännande, saknat dem i mitt liv! NU har jag äntligen tid!!

På Lördagkväll blir det till att träffa gamla vänner o snacka skit, längtar så:)

Sen är det massa annat som inte stämmer, men det ska undersökas o jag ska stå på mej, så får det inte vara! Hoppas på annat!

Mkt mysko  inlägg men jag e trött o borde sova för längesen

Älskar min Robin iaf:)

Kanske skulle leva efter mitt motto kom jag oxå på, lätt att baraa tvivla på sig själv..

aaaah
gonaatt

Kommentarer
Postat av: jannike

yey....rådisar ? Ses väl på söndag? Fick du mitt sms om tiden?



2009-01-09 @ 21:25:06
URL: http://jannikejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0