I veckan

får vi hem våra nya familjemedlemmar:)

Här är en av dom, lilla "The Moonlite Night":)
Japp, Råttor igen!!! Många år sen sist, men nu när man är hästlös igen och har möjlighet och tid, så blir det två råttisar igen:) Too boys!

Denna gången köper jag från uppfödare, stamtavla o hela kitet på pågerna;) Rätt skojj, men det som betyder mest är att dom haft en bra uppväxt, fått bra mat och blivit hanterade, något som zooråttor inte blir, plus att man kan få dom gravida(märkte jag när jag köpte två o fick tio på köpet några dagar senare)

Längtar så tills mian små darlings får komma hem:) Och i sommar kan jag ha med dom i trädgården o ut på promenader, se folks äcklade ansikten, eller glada förvånade..Man möter lite av varje kan jag säjja;)

Näpp sova, jobbvecka...

Pussen

Kommentarer
Postat av: jannike

söte söte

2009-01-12 @ 09:28:29
URL: http://jannikejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0