Ap hungrig

o va fan ska man äta, skräpmat vill jag fan alltid ha nu förtiden..jävla sug jämt..fast egen lagad mat smakar bäst( för det mesta) men nu har vi inget tinat o jag e sjuukt hungrig..storm ute oxå..

fick min lön idag fats vi skulle få den på Måndag, skumt det dära..

Varit hos läkaren i veckan, svullen hals o förkyld, ADU, har jag varit det senaste halvåret men jaja...Tog prover..får se vad dom visar..nåt måste där ju vara..annars e jag felkonstruerad..så mkt sjuk blir man inte.

Rått pågarna mår bra o trivs:9 fina o kelna, myysiga=)

Köpa annan bil, japp, ska bli skönt med en svensson bil..haha

Hämta fint matbord vi köpt igår, kanonfint o bra pris:) Imorrn är dte ta tag i att få ännu bättre ordning här. Hoppas vädert är fint så man kanske kan ta sig en promenad oxå, inne så mkt nu förtiden..

Smolle ute på annons, trist att dte blev så snart han skulle säljas..synd om honom:(Undra vad han får för liv..men som en god vän sa: man kan inte rädda alla..
Skitledsamt iaf..

Fick jobba över , ovanligt, idag, bra med extra tid men surt på en Fredag när man planerat annat..men men man är för snäll..var ju kaos så..

Nä nu MÅSTE jag äta!

snabbis uppdatering iaf, ha en skön Fredag=)




MongoPussen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahaha!!

Fy fan vad snygga vi e knorris:)

Puss

2009-01-26 @ 18:13:49
Postat av: Josse

jaa, vi e jävligt heta!!

2009-02-05 @ 23:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0