The Notebook o saknad

jaha, faaan vad jag har bölat halva kvällen..pga The notebook. fan vilken vacker film! Jag brukar fälla en tår eller två när det gäller känslomässiga filmer, men detta var helt sjukt! Riktigt grät gjorde jag!

Kanske lite annat som bubblade upp i  kroppen som behövde komma ut, men herregud vilken vacker film.Tror jag gråtit lika mkt oavsett om jag haft annat på lager eller ej. Väldigt sevärd film och otroligt vacker avslutning.

Tack Vera för lånet av denna fantastiska film!

Letade efter ett dokument på datorn när jag snubblade över filmer o bilder på min fina Stanley..han var så trevlig den hästen. jag tog långa turer ut på honom, trygg, fin och sammarbetsvillig. Känner ett litet "Aj" i hjärtat när jag ser filmerna..Fina häst. Nog dax o hälsa på tror jag!



Nu ska jag sova o försöka få bort  den lilla ångesten som kommer smygande, längesen den hälsade på..

Inte kul längre...Isch.

Ajjja nattinatt!

Kommentarer
Postat av: jannike

Så fin Stan var där...visst var filmen LOVE i stora bokstäver...Känn ingen ångest, lägg ingen energi på dåligt folk!

2009-02-16 @ 10:05:29
URL: http://jannikejd.blogg.se/
Postat av: vera

Du fick filmen!



Var där ett hopp??



Kramis

2009-02-17 @ 00:27:58
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0