Liten update

JObbar mer o mer som ett svin..känner mig dock säker på mig själv gällande jobbet, kan det nu. Konstigt när man är själv mest hela tiden, man har inte så mkt val att kunna allt, nästan iaf!



Helgen var myysig! Jenny, Mattias o Lille Julius var här, vi sjöng lips åt gott o hade skit trevligt:)
Sen lånade lilla familjen vår säng o nannade över. Tur man har sköna soffor här nere, as sköna o sova i faktiskt:)
Vi åt frukost o snackade o mös, Åt skräpmat oxå såklart, dagen efter allt drickande..ett måååste.

Sen gick jag o Robin ut på en promenad i snön, skitmysigt men kaaallt. Hittade en ny mysig väg i vårt landskap, Älskar detta stället:) Längtar till sommaren när vi ska cykla runt här o utforska, det är skitmysigt!! Varit ute i bokskogen oxå, kanonhärligt!!
Så här ser det ut i skabersjö på sommaren*Love*


Annars e man sjuk igen, både jag o Robin nyser, hostar o är täppta..isch, trött på det..

Känner annars att en förändring är nödvändig, tar inte hur mkt som helst. Jag är för snäll men har en gräns..o nä, det handlar inte om Kärleken, den är Bra:)

Imorgon ska snörvlorna två iväg o köra gokart med vännerna:) ska bli såå kul! Tur man har en rik man som betalar, fan man är ju rå pank nu pga mindre lön i januari o massa massa räkningar, många onödiga tyvärr..men nu e det över iaf.

Men nästa lön blir nog rätt bra, har ju fått en lliiiten (betoning på liiiten) bonus när vi säljer två utvalda produkter, har sålt bra faktiskt så lite extra blir det där:)


Snart får jag min volvo, längtar! Vill ah en redig bil nuuuu!
Råttorna växer o är såå stora nu! Så kelna o smarta pågar! *Älskar* Fjant o Herry Hare( för han har ett tecken på magen som verkligen är ett harhuvud, ska lägga ut bild på det snart)

nää, nu ska jag snyta mej, ge kattorna mat o gå o läsa bok tills jag somnar, allså två sidor;)

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Blondinhenke

Hoppas att du får en fin helg :)

2009-02-07 @ 13:23:11
URL: http://www.metrobloggen.se/henrikolsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0