Kära utvalda

Jag har nu valt att sätta lösen på denna blogg, pga sjuka omständigheter och för folk tolkar som dom själv tycker och vänder o vrider. Vill att min blogg ska vara för mina fina vänner o familj, för ni ska veta vad som händer i mitt liv, då man inte alltid ses o hörs. Min blogg är för att jag ska ventilera mig och tömma skallen när det bubblar över.

Inte för att det ska vändas mot mej, inte för att jag ska behöva försvara något jag gör för MIN skull.

Så var snälla o ge inte ut lösenord till andra, förrrän jag godkänt det.

Tack för att ni vill läsa om mitt lilla liv!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, det finns gott om idioter så du gjorde rätt i att skaffa lösen.. Så kan Vissa personer försöka komma in bäst fan dom vill! hahahaha!

Puss

2009-02-12 @ 23:29:42
Postat av: jannike

ja fel folk ska inte få vända på allt man säger..hehe gött o va en av de utvalda :D

2009-02-13 @ 21:13:10
URL: http://jannikejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0