Fest idag!

Gör mej iordning nu för att snart sticka hem till Lina o börja förfesta lite:) Idag ska jag o Robin på lokalfest i Vellinge=)
Blir sova hos Robins föräldrar då vi bara har en bil nu o det blir bökigt om vi ska ta taxi hem, o sen ska hämta bilen imorrn, så det blir övernatta i Vellinge.

Lite si så där jag vill gärna sova hemma, men vad ska man göra;)
Fast det är ju lite som hemma iofs, där bodde man ju i ett år, i det rummet..hehe

Har faktiskt skickat på lite medryttahästar nu..haha, så länge varade pausen. Saknar det helt enkelt för mkt, o med smolle blev det ju inte mkt ridning direkt, så nu vill jag komma igång! Hoppas på svar från två stycken, en lite mer än den andra eftersom det är en fjording;) Jannike, du vet vad jag menar, fjordingar är det ju nåt speciellt med:)

Tagit fina bilder på råttetottorna o jag idag, ska lägga upp dom här i bloggen snart!

Måste ge alla djuren mat nu, måste snart sticka!

Slutar med en liten tjatig bildserie som speglar mitt sinnestillstånd just nu!

None


None

Puss haaaaij

Kommentarer
Postat av: jannike

naaaww fjordis...den i östra grevie?

2009-02-21 @ 22:48:30
URL: http://jannikejd.blogg.se/
Postat av: jane

så du håller fottf på med hästar=) jag har inte ridit på över 10 år! med undantag en gång på islandshäst. Jag är numera rädd(!) för hästar! hahahha

2009-02-27 @ 07:25:27
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0