Ångest..

*Över att helgen går så snabbt, vill vara mer ledig!
*Över vad sjutton det ska bli av mej? Jag vill jobba med något jag är intresserad av i framtiden, något där jag känner att jag får och ger. Jag börjar fan bli gammal nu...när ska jag veta??
*Över att jag ändrar mig hela tiden om mitt karriär val!! Kan inte satsa för jag är rädd för att det ska vara fel! För fan, bestäm dej!
* Över att jag saknar hästarna igen. Egen blir det inte på väldigt länge, men kan inte hjälpa att jag saknar hästryggen och pysslet ändå. Några dagar i veckan iaf, är det för mkt begärt? Jobbigt att ha ett sånt beroende;)
*Över att jag är så godis sugen
*Över att jag känner mig grätfärdig över allt, känns överväldigande just nu
*Över att livet är orättvist på många sätt, fel människor som drabbas av dumma grejjor
*Över att min kattjävel ska ha uppmärksamhet hela tiden och pissar i sängen när hon inte får det. Låt mig vara en sekund!
*Över att jag rökte igår. Inte alls gott!

Är dock glad över att jag Älskar Min Robin och han älskar mej. Har haft en mysig helg darling!
Är glad över mina vänner och festen igår, kanonkul!

Är glad över att jag börjar fundera på att göra annat, så jag kan få må bra och känna mig behövd igen!

Nu ska jag nanna...kanske, vill utnyttja all tid jag har ledig just nu. Tungt.

Drömmar om en bättre tid och bättre väder ger jag er denna fina bild.


Pussar

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja jag ska försöka få en träning på en helg ;)

2009-02-23 @ 22:00:58
URL: http://jannikejd.blogg.se/
Postat av: henrik

heeej, skulle smsa för nån timme sen när ja inte kunde sova, men de va lite tidigt kanske

låg nämligen å tänkte på de där med kisskatta, när sigge hade problem ned urinsten, så va han också lite så att han kissade å hade sig på fel ställen. Pocka på uppmärksamhet. vet inte vad för mat som ni ger dem? För de blir mkt bättre med ev sjukdomar om man köper sån dyr torrfoder från veterinär eller liknande. Nu ska ja gå upp om en timme.

Puss&kram

2009-02-24 @ 07:54:23
Postat av: Josse

aha, jaa, allså dom äter ju dyrt veterinärfoder så där är det ju bra. Hon kissar bara när hon inte får som hon vill, så det e ren jäkelskap tyvärr. Hört många honkatter som är så..speciellt tre färgade..

Hoppas allt gått bra för dej vänne, o tack för du funderade på mitt lilla problem, o delade med dej!!=) Puss o kraam

2009-02-24 @ 19:09:45
Postat av: henrik

hehe har många vakna timmar nu vettu, inte så mkt fysisk aktivitet utan mest tankar. åkte te jobbet idag å pratade lite, slutade med att ja sålde en Mp3 spelare till en å en tv till en annan :) tror ja gillar de där jobbet, när man jobbar utan att behöva :P

2009-02-25 @ 15:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0