När livet går bra..




så ska det ju alltid hända något som drar ner en i skiten igen. Jag får aldrig vara glad mer än 5 min av detta sketna livet!

Hästen jag är fodervärd till, skadade sig i hagen, fastnade i staketet med bakbenet, såklart allvarligt. så operation och många dagar på helsingborg gör att jag nu kommer ha en skuld, för det är dyrt. Tur man har försäkring...när man tror att man kommit på fötter ekonomiskt, när man tänker: jamen livet är kul! jag kan unna mig saker..så händer det något sånt här.
Och stackars Smollegubben:(


Fucking jävla liv.

Men som Lisa Ekdahl sjunger " Mig kunde Livet aldrig förstöra, mig kunde motgång aldrig bryta ner. Mörkert var massivt omkring oss, men jag har förtröstan i allt det som sker"


Jag är Stark, och jag ska ta mig igenom detta! Damn Right!
None

Robin, har som vanligt varit underbar, stöttat mig och inte en enda gång sagt: vad var det jag sa, eller nåt liknande.
None

Han är mitt ljus i mörkert, i allt som händer! Älskar dig älskling..Vill dela resten av mitt liv med dig!

snart kanske vi ska flytta:D
Vart säjjer jag inte än..hihih

Puss

Kommentarer
Postat av: vera

Aj då det var inte roligt med hästen din :0(

Tråkigt när allt ska kosta så jäkla mycket!!

Visst pengar e inte allt men det e jäkligt mycket ändå!!

Hoppas allt löser sig gumman!! Kram

2008-09-25 @ 20:46:46
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: vera

Jo förresten.

Den 11 oktober ska vi ha en tjejmiddag hemma hos mig! Vet inte om Lina sagt något än?!

Men du e självklart välkommen!

Hoppas att du kommer för det hade varit jätte trevligt! kramis

2008-09-25 @ 20:48:26
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Fortsätt vara stark :)

2008-09-26 @ 16:50:58
URL: http://dagboken.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0