Looong time


Länge sen man skrev här..har hänt mkt och inget alls..haha..joo..lite av varje:) har varit lite på fester osv..men minns knappt, så jag tar det stora grejjorna istället

*Vi har bestämt oss för att flytta ifrån sura jävla Trelleborg, ska baar fixa lite småpill med denna lyan, sen flyttar vi till malmö=) kanske jag kan cykla till jobb, och Robin jobbar ju i Lund på Sony ericsson nu, så det är betydligt bättre=)
* Jag Älskar mitt jobb, fått mkt beröm och har börjat lära mig en massa. Fått beröm för jag tagit så mkt ansvar trots att jag är så ny fortfarande. Så det känns kul att åka till jobb=)
* Jag har skaffat HÄST:D En liten varmblodskille som heter Small heart, aka Smolle:) Är bara foder tills i februari när jag köper honom..Han är jätteunderbar!=)

Sen har jag haft en jävla helg, eftersom jag åkte på not so nice urinvägsinfektion, så jag kissade blod..gjorde SJUKT ont..har aldrig haft det., belv hesmickad från jobb för jag hade feber och hade ooont i Torsdags..satt på akuten hela Torsdagskvällen..fick medicin, var hemma på fredag..På fredag eftermiddagen fick jag röda utlag över halva kroppen, och bleb knallröd i ansikte och hals..och knottrig på armarna..Kände mig döskum..ringde sjukvårdsupplysningen och in på akuten IGEN skulle jag..JAAAA..jättekul..hade bara suttit där tre timmar dagen innan..Så,efter tre timmar där fick jag cortison så att dte skulle lugna sig..och nytt recept..

vaknade på natten med västa febertoppen..antagligen av den gamla medicinen..men på morgonen kändes det bättre..Så nu går jag på nya tabletter och peppar peppar, än har jag inte fått nån konstig reaktion..men jag är ASTRÖTT:(


Har inte orkat göra nåt med pållen på två dagar..han går bara o blir tjock;)

Annars känns allt bra, har inte hört av mig till mina vänner som jag skulle, men det har varit sjukt mkt nu!

Nu får jag väl diska, faaast jag borde vila..har så jävla svårt för det..blir så uttråkad!
Här har vi underverket föressten:

!
Haj!

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Jag hoppas att allt är bra med dig, vännen! Kram!

2008-09-08 @ 22:37:25
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: vera

Så fin hästen är.

Nja det lät ju som en mindre rolig helg med urinvägsinfektion, AJ! och utslag..... Kram

2008-09-24 @ 16:47:14
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0