Stopp i avlopp ..

Fixat!Och det blev en skön lång cykeltur ute i det underbara vädert.=)

.Men nu är helgen snart över..ska nanna kudden snart..suck att den ska gå så snabbt. Jobbvecka igen..Det e trevligt och jag trivs på mitt jobb, absolut, men man vill ju kunna njuta av våren så mkt som möjligt..Den försvinner ju så snabbt igen..Ska på utbildning på Tisdag, halvdag..ska bli skönt! Få lite mer tid att lära mig kem osv.=)

Längtar tills jag är mer självständig och kunnig, då kommer jobbet bli kanonmkt roligare än det redan är=)

Suttit o kollat pållar..inne på en annan ras nu..haa..jag kör igenom allt där e;)

attans..skulle ju stryka jobbskjortan..får göra det..och inga slingor denna helgen heller..haha..man hinner inget!

Får göra det jag ska, sen är det läggdax. Ha nu sköna sista timmar av helgen folket!

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0