Sköna Maj Välkommen

Valborg blev väldigt trevligt trots allt. Trodde bara att vi skulle sitta hemma och uggla, och jag kände verkligen för att vara social och träffa lite folk. Så jag var inte på så bra humör först på dan, eftersom alla snackade om allt dom skulle göra, och jag tänkte: jaha, skojj för dom, men vad fasen ska vi göra?"

Men det blev trevligt iaf! Vi blev medbjudna till Marie och Kristian som skulle ha lite grillkväll. Mattias, Robins bror skulle oxå dit, så vi hängde på.Martina och Patrik, våra grannar var oxå där. Det blev en trevlig, skrattig och lagom berusande kväll. Vi grillade, drack öl, sjöng vårsånger, lyssnade på dansband, snackade om sex och mina gröna strumpor och hade charader, i deras lilla lusthus. Kanonmysigt=) precis lagom faktiskt! Skittrevligt folk! Vi kommer träffa dom snart igen, eftersom vi e bjudna på Kristians&Patriks 30 årsfest den 17 maj. Heldag..Ska bli skitroligt!


Nästa helg firar jag och Älsklingen 2 år!=) Vi vet inte riktig vad vi ska göra än, men blir antagligen en liten båttur, eller mys på nåt hotell över helgen..Ska bli skitmysigt iaf=)Två år..herregud vad tiden gått, men samtidigt känns det som vi kännt varandra hela livet..Skitkonstig men bra känsla*ler*

På tisdag ska jag få min första utbildning på jobb, känns skitbra! Känns bättre och bättre redan, så det ska bli skojj och få lära sig ännu mer! Jag gillar ju att lära mig och plugga, så jag har inställningen att bli riktigt bra på detta!

Ååhh, på Lördag ska jag köra och hälsa på Stanley!!Nervöst, spänt men jag längtar efter min lilla springare..eller ja, min och min, men i hjärtat e han ju fortfarande det..Kommer alltid vara!
Så det blir en liten utflykt i helgen med!Skönt, blir bara rastlös och deppig över att inte ha nåt att göra på dagarna på helgerna. Hästeriet som spökar där med, så jag behöver ha nåt att göra för att inte bli på pissehumör!

Nu tänkte jag att jag skulle göra slingor i mitt hår, och kanske köra ner o kolla in mammas nya bil=)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0