Jävlar vilken daaag!30 års fest!

Började klockan 11.00 på lördagförmiddagen! Vi träffades alla på parkeringen vid vannhögskolan. Där delades vi upp i lag..vi var väl runt 50 pers på morgonen. Jag blev lagkapten till mitt lag..Gruppsex..haha;) Grupp 6 menar jag förståss..Ring och Ambrus(som hade festen) fotade oss i grupperna.

Vi fick våra uppgifter, fick år deadline och klockan två skulle vi vara tillbax. Iväääääg snabbt som faasen! Jag kände ingen i mitt lag, men det var ju det som var en del av det roliga!=) Vi skulle hitta uppgifter om Trelleborgs vattentorn. Hitta bikini, badmössa, simfötter´, snorkel och simglasögon. Sen skulle man ner och bada vid golfbanan mot höllviken..Kommer inte ihåg vad den heter..men jaja, där;)

Såg plankor och mäta exakt som på Dalabadets brygga, 20 meter in, och skriva namnen där stod,(svårt att förklara) osv osv..detta var bara lite av det vi skulle göra..Vi körde runt överallt..så jävla ball vi hade=)

Skrattade, spraaang i skogar som idioter..helt svettiga, mekade ihop egen utrustning när vi inte fick tag i det vi skulle..haha

När vi sen kom tillbax så hade vi dragkamp. Vår grupp hade missat en grejj som vi inte hann..men såklart vann vi dragkampen!!:)Biffiga grabbar i mitt lag, men så klart var det ju mina enorma arm muskler som avgjorde..fattar man ju direkt.;)

Men vilken träningsvärk jag har!! i hela armarna, benen ryggen..jaaa hela kroppen!!men det var otroligt skönt att röra på sig=)

På kvällen var det dricka dricka o en jävla massa dans!!fy fan vad jag rocka loss, det var så grymt skönt! Trevligt folk, god mat och UNDERBAR musik! Christian Ring brukar spela på mazarin när jag hängde där. Han jobbade(jobbar?) där vissa kvällar, och han spelar alltid så grym musik=)Så igår var inget undantag..Gött!

Sen kom resultatet från dagens tävling. Jag trodde vi skulle ligga bland dom sista..Men näpp! vi hade delad plats med ett annat lag!=) Så det blev utslagsfråga..och jaa..VI TOG DEN=) gött och vinna nåt för en gångs skul..Mitt lag=) Vi fivk medaljer, och äran såklart! Riktig härligt!

Sen höll festen på till tre på natten..Då tog vi en taxi hem, och mös till det rejält hemma..jag och min älskling..Nice avslutning på kvällen!*kärlek*

Nu sitter man, nypizzad och jävligt mätt..lite illamående såklart, och kollar hästannonser..drömmer fortfarande..;)

Varit en sväng på jubb och inventerat oxå, kändes så där att köra. Fast jag drack inte efter tolv så det var nog okej..;)Tog bara två timmar så det var skönt det!

Många smileys i detta inlägg såg jag..men så känns det just nu!

Nu ska jag glufsa godis o njuta av söndagen..eller försöka!Bilder kommer senare!

Ha det skönt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0