Frustration och flytande dammsugare

aaaaaaarrrrgghhh..Jag bir så frustrerad..jag måste betala av mina skulder till pappa och Robin..inte så mkt men ändå..kan inte lägga undan pengar till mitt häst sparande..o det känns så långt bort..o nu håller jag på att bli galen av abstinens..Det är mitt liv för helsike..Varför ska det vara så svårt..

Nä, köpa en lott och hoppas på det bästa..

Pank denna helgen med..lönen kommer inte förrän måndag, fick jag reda på idag..hmm..väntat mej den imorrn..not funny..Brukar man inte få den på fredagen om lönedagen infaller på en helg..

Pojken fyller år på söndag oxå...så nu sket sig presenten med..jag gillar inte såna överraskningar...

Sålt dammsugare och annat som tusan på jobb, går framåt;)

Nu ska jag nanna, imorrn e det fredag..HELG sen =)

Pöss

Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-22 @ 22:52:04
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar! eller adda mig på msn: [email protected] ha en bra kväll! (:

2008-05-22 @ 22:52:10
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: Jannike

det kommer det kommer

2008-05-23 @ 12:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0