Det här med ord..

Satt o kollade på ett matprogram, eller vi hade snarare det baar som bakgrund..Kommer inte ihåg vad kocken lagade..men hur som helst så sa han helt plötsligt( på fullaste allvar, helt inne i matlagningen)
"Och sen får ni gärna röra ien dl honing också"

HONING!!Inte HONUNG..utan HONING...

Han bara fortsatte prata som om det var ehlt normalt.

Robin utbrast då: Amen va faaan, honing? Det heter förfan honung. Vem tror han att han är.?Nalle Puh??"

Fy fan vad jag skrattade!

Var bara tvungen att skriva det, vill inte glömma det..Galet det därmed ord;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahaha...fy fan vad jag kan höra mig det framför mig. *ASG*
Love you!

2008-05-28 @ 20:12:33
URL: http://wiren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0