2 År av Kärlek

firade vi förra helgen!=) Det blev en natt på hotell, promenader i den varma Maj kvällen, god mat och romantik..Så härligt och mysigt vi hade det!=)God hotellfrukost oxå..Verkligen lyxigt! Tyvärr gick det ju så snabbt alltihop, men vi firade vår kärlek på ett skönt och otroligt härligt sätt!

Tack Robin för att du är min. Att du har stöttat mig så enormt när jag mått skit, lyft mig ur mina svackor som ingen annan kunnat. Du har fått mig tro på livet och framförallt kärleken! Utan dej hade jag aldrig varit där jag är idag! Jag vill gifta mig med dig, jag vill föda dina barn. Jag vill att det ska vara du och jag för all framtid. Aldrig har jag varit så säker på något som detta.

Du gör mig lycklig!


:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0