Social lurv, snö och söta små liv!

Det snöar riktigt mkt, och har lagt sig..jaa, jag säjjer då det..Galet..Vet inte riktigt vad jag tycker, vill ha vår. Oj, jag vet vad jag tycker. Vill ha vår!;)

I Fredags blev det utgång för min del. kanske inte under bästa omständigheterna, dumma omogna grejjor från två sidor, men det ordnade sig. Så  är det när kärleken är stark i grunden!

Iaf, jag hade skitkul! Att få träffa jessy och Emma igen var så fruktansvärt KUL. Vi ligger verkligen på samma nivå..Lågt som fan allså..haha. Hemma hos jessy var dte sminkning och vanliga galna grejjor som gällde. Spelade även in en video till jessys blogg. vill ni kan ni spana in den där..

Bilresan in var stinkey..haha..
Vi gick in på Hipp, har aldrig varit där innan. Stället i sig var väl okej, men musiken denna kväll var usel.Bara House, och jag gillar inte det direkt. Men vi gjorde det bästa vi kunde av situationen och skakade våra lurviga som bara vi kan, galet och fjantigt vill säga. Underbart! På kvällen blev det BK. Dock åt jag inget, hade ju inga pengar, och var faktiskt inte så sugen ändå. Nallade några pommes av jessy, och vi pratade och fjantade oss. Som på gamla goda tiden. Alla var vi nyktra, men hade så skojj som bara vi kan. har saknat det!!Hoppas verkligen jag kan följa med fler gånger, kände att det gjorde mig gott.

På lördagen var det bara massa pyssel som gällde, och senare Melodifestivalen. Om rätt låt vann, ingen aning. Den kan säkert gå hem, men ingen "wooware" direkt..Ajja..vi får se hur det går. Jag gillade Amys låt..thank U..den var medryckande och så. men väldigt glad att hon inte vann. Hon är för ung för allt sånt, och har redan kollapsat en gång. Så för hennes skull var det ju bra.

Idag väckte katterna mig som vanligt tidigt, så ingen sovmorgon, som vanligt. Var ändå tvungen att gå ner och parkera om bilen, eftersom vi bara har en p-plats, och man får inte stå på gatan efter klockan sju..drygt..men men..

Då kom jag upp iaf. sen tänkte jag diska innan frukost, vilket jag gjorde. Sen åt jag och tänkte att jag skulle ta och städa lite, för dte behövdes VERKLIGEN. Dessutom skulle vi ju passa lille Julle på kvällen:)

Det slutade med att jag nästan skrubba ner hela lyan..haha..men fan va skönt det är nu=)Fräscht och rent=)

sen kom Jenny och söta lilla livet hit. =) Jenny skulle bara träna en timme, så det blev ju snabbvisit. Börja med att byta en kissig blöja, sen mös vi lite. Sen blidde det lite gnäll, då var det dax för mat...Han bllev så suur när han inte fick flaskan direkt..Som han skreeek när han såg den men inte fick den..Söta jäkel!

Men sen när han fick den ville han inte riktigt äta, var orolig och skulle slänga sig hit och dit.Gick upp med honom en stund, han kanske behövde rapa redan?Men nää, försökte igen..var som en mask,, Då kände jag: hur ska jag klara av ett eget barn:S

Men sen fick jag en snilleblixt..han verkade orolig, och tvn var igång. Så jag stängde Tv:n, och satte mig tillrätta igen. och då!Slurp, inga problem. Låg och tog på mina händer, tog i mitt hår och mös. helt avslappnad. Hela flaskan tog han. Duktig kille! Kändes bra att jag klarade av situationen faktiskt. Passar gärna honom fler gånger. Söta lilla Julle=)



image30


image31
image32

Puss

Kommentarer
Postat av: Vera

Vem e denna lilla sötnosen??

2008-03-18 @ 00:06:49
Postat av: jane

tack för kommentaren i min blogg=) behövs alltid..hur är allt med dig? kramar

2008-03-18 @ 17:44:14
Postat av: C

Vilken sötis!

2008-03-20 @ 16:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0