Omotiverad och förvirrad

Så otroligt mkt tankar i min skalle, känner mig så ofokuserad, delad, inte hel..Bara all over..Kan inte riktigt förklara det. Är så jäkla omotiverad att söka fler jobb..Ringde på det jag sökte sist och skulle höra hur det såg ut, när man kunde få svar osv..tyvärr var personen jag skule prata med , ledig. Så det blir att ringa på Tisdag..



Omotiverad att söka mer jobb, jag kommer ingenstans, och jag är så trött på att gå hemma. Blir bara allmänt depp och trist att vara med. Jag är Ingen. All den där styrkan försvann..Jag tror att dne kommer tillbax..Men just nu är jag bara all over..inte samlad och fokuserad.Alls.

Hoppas att påsken ska få mig på bättre humör. Men jag tvivlar faktiskt. Orkar inte ha mer svackor och trubbel. Jag vill ha det som det ska. Plan över livet. Älska utan att det blir fel. Tjäna pengar och leva.

Hade jag bara fått ett jobb, så skulle jag vara där igen. Men nu. Hopplöshet. Hoppas på bra svar på Tisdag.

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0