Med vinden i håret

red jag inatt på en islänning...utan varken hjälm,träns eller sadel.  Vilkem känsla..Jag var först rädd,hur skulle jag få stopp på den, tänk om jag trillar av...Men d löste sig, han var så lyhörd. Helt underbar känsla..Hans man var så mjuk,och jag höll ett hårt tag.När vi skulle ökade takten, blev det tölt istället för galopp. Jag höll på att trilla baklänges, för kraften och fartökningen var enorm. jag tänkte. nä, jag ger upp, jag trillar bakåt" Men jag beslöt mig för att sitta kvar.

På grusvägar flög vi fram..Frihetskänslan var enorm!

Musblack liten islänning..kanske är det min framtid?;) Eller så kanske drömmen symboliserade att jag är på väg att bli fri, att det är svårt att hålla sig kvar, men när jag väl gör det och vågar, är det en enorm känsla.

image34 

(Bilden tagen från Islandshingstar.se. Foto: Tim)

Blev iaf jätterid sugen..dax att ge sig upp på hästryggen igen iaf!

Idag är dte påskfirade hos mamma, imorrn ska vi lägga golv, och sätta upp tavlor=)

Glad Påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0