Lek och bus

Jag är väldigt dålig på att blogga, fast jag sitter vid datorn rätt mkt nu så slår tanken mig sällan att jag faktiskt kan skriva en rad eller två.

Men nu gör jag det iaf, inte för att jag tror nån läser den, men va fan;)

För två helger sen var jag ute med min gamla kompis Angie. Vår bakgrund ser ungefär ut så här:
*Träffades i gymnasiet, gick i samma klass
*Blev tajta och delade allt, speciellt vårt pessimstiska sätt att se på livet.
*Vi gjorde mörka "dagboksinlägg" på bandspelare varje dag, synd att vi inte kan hitta banden.
*Vi gick på bio, och angie, galen som hon är, hade alltid sprit med sig som vi gick in och halsade på dass efteråt
*Min första riktiga fylla utspelade sig med Angie såklart, mitt i malmö klockan 17.00 en vardagskväll..
*Vi var jämt deppiga och gnälliga, men hade så fruktansvärt kul iaf. vet inte hur dte gick ihop dock.
*vi åkte på plast i en pulkabacke klockan tre på natten, helt nyktra. Vi såg ut som jag vet inte vad när vi kom hem, smink och genomblöta, men fy fan vad härligt det var att vara så barnsliga=)

Vi hade inte träffats på många år, och nu när jag flytta ner hit tog vi upp kontakten, och det resulterade i att vi gick ut i trelle. Härligt att träffa henne igen. Hon tränar som tusan och hade gått ner en del sen jag såg henne sist. Duktig som fan! Lika go och galen som vanligt..Fy fan vad vi hade kul=)





När vi sen var ute träffade vi Linda, som gått i min klass hela gymnasiet(Angie gick oxå där men hoppade av första året)
men det var skojj och se Linda oxå, och vi lovade att vi skulle höras. Linda rider islandshästar nu, så det var ju skojj det oxå=)

Vi dansade , drack(angie stod mest för den biten, haha) och hade allmänt skojj!Kommer lätt göra om det igen!=)Även om där var en del riktiga skåp ute på utestället, riktiga trellehullare, så var det enormt kul!

Denna helgen var jag sjuk som tusan, så det blev lugnt, men lilla julle kom och hälsade på oss, med mamma och pappa då såklart. Han är ju bara för go..Robin  är så underbar med honom oxå..pappamaterial deluxe;)


Sen stack vi med dom hem, åt räkor, drack vin och spela spel. Jätteskojj!Skönt o komma ut fast man var så krasslig=)

Våra kissar kommer jättebra överens nu, dom är för söta..Ena sekunden kan det se ut så här:


Nästa såhär!
image26
mest det senaste..Men det är bara lek:)
Ciss har varit lite jobbig nu och håll mig vaken på nätterna, hoppas hon slutar med det. Annars ska jag sparka henne till månen(vanlig fras när man klockan 05.00 vaknar av hennes MJAAAAUUULOLOLOLO(jaaa, hon jollrar)

Arbetslös då det andra jobbet visade sig vara som alla andra stalljobb, oseriöst slit och utnyttjande. Plus folk som inte klarar av om dom känner sig trampade på tårna, så det slutade kvickt.

Hoppas på ett heltidsjobb jag sökte, eller kanske ta över en butik. Vi får se vad det blir. Nytt liv iaf!

Tack för ni intresserade er lite för mitt liv, fast jag bor i Sveriges rövhål!

Attan, tvätten har jag glömt!!

*bye bye*

Kommentarer
Postat av: Henrik

Jag läser ju alltid :)
ja får väl börja med en blogg också, så ja får sätta ut min länk vid kommentarerna
kram

2008-03-13 @ 13:55:20
Postat av: jannike

ja lääääser;)

2008-03-14 @ 10:30:07
URL: http://jannikejd.blogg.se
Postat av: Josse

tack vänner..och jaaa..henrik..uppdatera din blogg nu..jag vill veta!

2008-03-14 @ 12:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0