JOBB. KOM IGEN!

Jag har varit på arbetsintervju idag..Kändes bra faktiskt, kul att man blev utvald bland så många andra=)..men där är en del andra som ska intervjuas oxå, så jag vågar inte hoppas. men en liten chans har jag nog, sålde mig rätt bra tyckte jag. la in ett löneanspråk oxå, och kunde argumentera för det..ååh, hade varit så göttoch få dom pengarna i månaden..och ha en uppgift. verkar vara schysst folk oxå. Nu vill jag ha ett riktigt fast jobb, som jag kan stanna på, och utvecklas..så KOM IGEN!

Annars e pågen sjuk..nog nån influensa eller rejäl förkylning, helt utslagen stackaren:(

Imorrn ska jag jobba på dagiset iaf, känns bra..få lite pengar. Samtidigt är jag riktigt trött..mkt sompågår i mej just nu..Har tagit ett rejält steg framåt, men är ganska nere pga det..och trött trött..Kattfan har gått mig på nerverna oxå, hon bara jamar o jamar, o jag får inte sova..vet inte vad jag ska göra..Hon borde vara ute på nätterna iaf..

Nä, nu ska jag sova, så jag kan komma upp o tjäna pengar..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0