Idag var man tillbax

på dagiset, okej, på en annan avdelning. Faktiskt mammas avdelning. Trevlig o jobba med mammsen, fast det är ju inte så att man hinner snacka knappt, Fullt ös!

Men kul o träffa nya barn och så. ..och stämningen på dagiset är så skönt. Trevligt folk! Såg mina "gamla" barn en stund..saknat dom sötnosarna=)

Fick även veta att skulle det vara så att jag inte får jobbet nu nästa vecka, har jag en 30 h tjänst på dagiset:-)Så oavsett har jag jobb! och helt ärligt så är dte skitskojj på dagiset, även om man däckar i soffan när man kommer hem;) Så nästa vecka vet jag vilket jobb jag kommer få..Oavsett..INKOMST!=)

Hyfsad lön oxå=)

det verkar ljusna nu, på många olika sätt=)

Kommentarer
Postat av: jannike

YEY!!!!!

2008-03-28 @ 00:00:18
URL: http://jannikejd.blogg.se
Postat av: Kusin vitamin/Linda

Sååååå kul för dig min snäcka!!!:o) Blir glad nu... För då kan du och jag träffas och shake some AS soon!! Puss på dig så hör jag av mig när jag e tillbaks i skåneland...

2008-03-28 @ 00:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0