En tripp i skallen och till Ikea

blidde det idag minsann! Resulterade i en ny hatthylla, och golvet som vi ska lägga i Påsk! yey! Hallen ska bli såå fin=)Ska bara hitta en byrå vi kan ha i vår lilla hall..Vi har inte så mkt pengar just nu, så det blir väl ut o kolla på nåt begagnat ställe..man kan hitta fina saker om man bara e lite snabb..

Var på samtal idag, kändes bra som vanligt...Kommit fram till en del idag oxå, förklaringar till varför jag varit så förvirrad och dålig på att komma ihåg saker..Blev lite lugnare efter att jag varit där..

Annars har jag slitit med en rundbal i Emelies stall..Den balen dom hade inne var så dålig, och jag sa till syrran att vi skulle ta ut den och ta in en ny..Jaa, vad kan det tageít..kanske två timmar!! Mina armar väärker, vilket jävla jobb..Men känns skön att hästarna slipper äta mögligt hö..Vissa andra i det stallet kan tydligen inte se när höet e dåligt..sjukt vad okunnigt folk det finns..jag menar, är man intresserad tar man reda på sånt..Men men..

Vi drog som sagt till ikea efter Robin slutat..Vi bestämde oss för att ta en korv innan vi skulle in och shoppa loss, för vi var rätt hungriga..Vi ställer oss i kön, och plötsligt får man ett "hallå" i örat..Bakom oss står Vera och Kenny!! Så kuul att se dom igen..=)Tyvärr hade dom inte sin lilla tösabit Annie med sig, men får se henne en annan gång! Vi stod och "catchade up" en stund, men eftersom vi alla skulle handla, och dom hade barnvakt, fick det bli en liten snabbis..Men jag hoppas vi kan träffas nån kväll och ta ett glas vin eller bara träffas över fika, Hade varit sååkul=)

Väntar fortfarande på att man ska höra från n¨t jobb, har sökt en del, och denna veckan har dte inte kommit in mkt jag kunnat söka. Ska ringa o kolla läget på Torsdag, och får jag inget direkt svar, tar jag jobb på dagiset. Dom vill tydligen ha mig där nu, så där har jag iaf timmar. Kul iofs! Men..jag vill ju ha heltid nu..Men, bättre än att gå hemma..o vara fattig framförallt!

Måste nog gå till läkare oxå..dragits med förkylning i över två veckor nu..käns inte alls bra:(Men ooorkaaa..o ha råd..men jaja..får väl ta hand om mej själv..

Nää, nu e det dax att ..ööhh..sova kanske?Peace på er!image3

Kommentarer
Postat av: Henrik

köööööööööööörv måste man äta på IKEA

2008-03-20 @ 13:59:08
Postat av: Josse

Klaaart man måååste..Körv på Ikea e smaskigt

2008-03-20 @ 14:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0