Att hitta pengar

som man inte visste man hade. ..i presentkuvert..i nån ficka eller under några papper..

Det gjorde jag inatt..

i min dröm..Men inte fan hjälper dte min ekonomiska sits i verkligheten. denna dröm resulterade i att jag vaknade glad, men sen kom verkligeheten som en kall dusch..Jepp, fortfarande inte nog pengar att betala en mina räkningar denna månaden..

Så nu sitter jag här, med en kraftig ångest över hur fan jag ska lösa det..csn, bilen och sjukhusräkningar..perfekt!! och robin har inte kunnat få något till hyran..åååhhh..När fan ska jag bli VUXEN? jag vill inte att nån ska bli tvungen att försörja mig..Jag ska klara dte själv..Jag blir 26 år för helsike..Hur jag nu lyckades bli så gammal helt plötsligt..

Känslan av att inte vara nån, inte ens NÅT kryper fram ur mina svarta gömmor, och plötsligt känns allt så där hopplöst igen..

Jag som var på G jag som kunde allt! Jag vet ju att jag kan det egenltigen..men idag känns det jävligt hopplöst igen..ensam,barskrapt och inte ett skit..är man..*suckar*

Pms spökar oxå, då blir jag ju negativ,svartsjuk och allmänt knäpp..Tur att man vet det iaf..haha..

Träffade min släkt igår, farfar hade kalas. Träffade min kära kusse..Vi har så kul, och jag hoppas att vi kan ta upp kontakten nu. Som vi alltid säjjer. sen går det år. Typiskt mej oxå..Jag e så dålig på att ringa mina vänner, ibalnd undrar man om man har nån kvar överhuvutaget.

Längtar framåt hela tiden, längtar till hus, längtar till heltidsjobb och den friheten det skulle ge mig, mig och robin och vårt liv. Han jobbar hårt, vill ta hand om mig men är så trött för han känner ett sånt ansvar..Lilla älsklingen. Vill inte sätta honom där. Men han har ju ett så stort hjärta, så vad man än säjjer så vill han lösa det åt mig. Älskar honom för det, men vill inte att ahn ska må skit på kuppen.

Hade kunnat köra ner till mamma, hon och syrran är ju hemma idag. men näpp..ingen soppa på bilen...Måste ju spara..ååhh..drygt liv! Jag vill ha ett jobb nu, låt mig få nåt av alla dom jag söker,helst det senaste, snälla snälla, så mitt liv kan BÖRJA någon gång...

Ska försöka få tag i Angie idag..orkar inte sitta ensam hela dan..

Ill be back, more sunny..
Puss

Kommentarer
Postat av: jannike

been there done that ....but the sun will rise again

2008-03-14 @ 19:34:19
URL: http://jannikejd.blogg.se
Postat av: Carro

Jag är altså inte den enda som blev drabbad av denna person :) Skönt att veta ! Hoppas allt är bra med dig!

2008-03-17 @ 13:04:51
Postat av: Carro

Jag kan verkligen tänka mig att han är slaktare..kan inte tänka mig hemskare jobb (eller hemskare människa :)

Trist med arbetslösheten. Vad har du jobbat med tidigare?

Tack ! Det är Alltid roligt att höra att man är duktig. Kämpar på..just nu är det lite kämpigt.Men motivationen kommer säkert snart tillbaks!Hjälper väldigt mycket att prata om det med folk..det blir verkligt då och man känner att man måste kämpa för där är en massa som hejjar på en :)

2008-03-17 @ 14:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0