mysiga dagar

haft picknick på en mysig kulle som vi upptäckte när vi var ute och gick=) sen har vi varit och handlat skor och lite kläder, gulle betalade..Han är för go=)
Det är skönt att känna att man verkligen hittat rätt kille..Han får mig att skratta så sjukt mkt..som idag
Vi var ute och gick, helt plötsligt hör jag honom hojta till: "amen öörk, jag mosade en f..haha..jag höll på att säjja fågel. Jävligt liten fågel iså fall, nästan fågel iaf,den hade vingar iaf..fluga, fågel, sameshit"
hahaha..söte jävel..Så skojj att han alltid spinner vidare på saker o ting..Min humor!=) Såg det framför mig hur han ficken fågel i nacken o råka mosa den..jaja..alla kanske inte fattar ..men jag har livlig fanatsi..hehe

Jag sa en fin felsägning idag som oxå skrattades en del åt..
pengar är enorma smidsprittare..ööhh..jag menar smittospridare..Man e bra dum..dessutom sa jag det två gånger..Skrattade gjorde vi iaf;)
 
Härliga dagar med sol, men nu är det snart måndag igen..Hur kan samhället vara uppbyggt så här..att man ska jobba mer än amn lever..sjukt rent ut sagt..

Nu ska vi klippa klor på katten min, så hon inte river upp sitt sår lika lätt, så hon kanske kan få slippa den satans tratten!


Vill ha hund oxå, föressten..har jag sagt det;)


 Mest Lugn helg, skönt! Nästa helg blir dte mer rörelse o fest=)

hajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0