A nej..

Jag har hittat den..den Perfekta hästen..eller iaf verkar det så..

och jag har pratat med ägaren,och han kommer säljas till hösten, typ september..preciiis då nån gång jag hade tänk köpa häst..

Unghäst,inriden men inte direkt utbildad ännu, ponny såklart..;)

Ser ut i kroppen så som jag vill att en pålle ska göra....är fin redan nu, och kommer bli ännu finare med lite  mer muskler..

sen vet man aldrig hur dom är när man träffar dom o rider..men just nu är jag så där kääär..

Hoppas jag kan få möjlighet att testa honom iaf....vi får se vi får se..

'sparar pengar*

Kommentarer
Postat av: Jannike

Vem vem vem?

2008-06-15 @ 19:36:28
Postat av: Anonym

En liten en på buke;)Inte sääkert han ska säljas, och han är trots allt bara d-ponny..skäms men connis korsning, och jättefiiiin=)



bara jag som är så jäkla hästsjuuk!

2008-06-16 @ 20:32:32
Postat av: Jannike

vem har den på buke? Nyyyyyfiken ju!

2008-06-17 @ 09:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0