Imorgon

är Vi husägare:) Gud vad tiden gått snabbt, På lördag flyttar vi äntligen äntligen till vackra Svedala kommun:)
Mkt har det varit denna veckan, tvungen att jobba över(som vaaanligt) och packa o städa o tjohejsan och smolle såklart..gissa om jag e trött! Imorrn är det jobb, banken, jobb, smolle, ner till trelleborg o hämta lite saker o sen till Huset:)

Men glad, åååh, längtar tills man har packat upp i huset o äntligen kan julpynta:)

Saknar Zocken men har lixom inte haft riktig tid att sörja, får lite "åh -åh -jag -börjar -snart -gråta" attacker på jobb mellanåt, men dom sväljer jag snabbt, inte tid till sånt nu..

Red Smolle i Lördags, skrittade ut med Camilla och chablie, det var jättemysigt. Smolle var så glad att han höll på att jobba ihjäl sig, samlade sig så han nästan körde slut på sig själv..sötis, han behöver få jobba. Tyvärr har denna veckan varit taskig med både väder o tid, så motionen har fått vänta..men i helgen ska jag klämma in några skritt turer..Måste ju få komma ut stackaren..och sen hade dte ju varit kul o rida lite innan han ska tillbax..mindre än en månad..*Snyftar till*
*skrapar trisslott*

Nu ska jag sova, eller rättare sagt smörja in mina händer först, gjort rent i ugnen med mr muscle utan handskar..smart..inte alls torr..o jag ska vara "expert" pssst

ajja, natti i stugan


Kommentarer
Postat av: jannike

Jaaaa huset :D lycka till...smolle ..hmm måste ju träffa honom innan han åker, upptagen hela tiden...dejt måste bokas

2008-12-06 @ 00:16:27
URL: http://jannikejd.blogg.se/
Postat av: vera

Vad roligt at ni får huset redan i morgon:0)

Nu har ni och stå i lite framöver men det e bara roligt!

Lägg in bilder på bloggen din sen:0)

Kram

2008-12-07 @ 01:51:03
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0