Walking On Sunshine

..and I feel GOOOOOOOOOD!=)

Jäklar va bra man kan må, med en öl, ute på vår balkong, som har söderläge och perfekt i detta underbara vädert...

Kollade mitt konto, trodde bara jag skulle få lite lön..visade sig att jag fick sååå mkt mer pengar än jag trodde jag skulle få!!!!:)Var flera år sen jag hade så mkt pengar på kontot!!Sån lycka..jag blev ställd, glad och började sen gråta..helt ofattbart!

När jag körde hem, innan jag visste om pengarna..så satt jag och tittade ut över Skånes landskap..Slog mig igen hur vackert här e..och jag kan ÄNTLIGEN SE DET! På riktigt..

Förr har jag haft så mkt som gjort mig ångestfull att jag inte har kunnat njuta av det,...ta in det..se det, på riktigt

Men nu kan jag det..alla bitar i mitt liv har fallit på plats!Kärlek, boende och jobb..egen inkomst..=)Jobbkompisar och ett jobb där jag kan utvecklas så mkt jag bara vill!

Så nu kan jag verkligen SE det vackra i livet..Detta har varit mitt mål så länge...

Jag e så glad!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad glaaad jag e för din skull gumman. Första gången jag ser dig såhär glad och harmonisk. Det va på tiden och du förtjänar den mest.
Älskar dig!

2008-04-26 @ 13:26:14
URL: http://wiren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0