Pirrigt men fan va skojj!

Jag e klart nervös och har lite pirr i magen inför imorrn. Vore konstigt annars..Men sillnaden är att prestationsångesten är under kontroll, jag vet att jag kommer fixa detta! Jag ska bara inte stressa upp mig, utan lära mig en sak i taget..Kommer nog gå vägen!

Idag har jag varit o byggt naglarna, så snyyyggt det blev! Tack Emma, du e grym tjejen! Hade skitskojj oxå, skön brud det dära! =)

Allt känns väldigt bra idag, jag känner mig stark! Känns som en dörr har öppnats, livet kan börja! Ett normalt liv, med jobb, pengar, lägenhet och så är det bara den sociala biten som behöver tas tag i..MEn det kommer göras nu..för nu är inte stoppet där..allså pengarna=)

Ååh, vad jag har energi, glaaad och fullständigt lycklig!!Iiihhhh=) Våren e oxå på väg!!

Stanna här underbara känsla!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hur har det gått???

2008-04-10 @ 19:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0