Oboy

vikket vackert väder! Både idag o igår..Robin och jag har varit ute o gått båda dagarna, och både idag o igår solade jag på vår balkong, som vi äntligen fixade till=) Sen var jag ute hos pppsen idag..var tvungen att låna pengar oxå..så jag kan klara mig tills jag får min lön..Underbara pappsen kunde så klart ställa upp:)

Mysigt o vara där ute i Fuglie..När vi körde dit stog solen helt fri på himlen och det skånska landskapet börjar bli grönt..Fri sikt åt båda hållen, gårdar och åkrar..Öppna ytor..herregud va skåne e vackert.!!Jag kommer aldrig flytta härifrån..Detta är hemma, detta är frihet!

Vi har börjat fundera på annat boende, men det blir aktuell först när jag fått fast osv..Vi får se vart vi hamnar, men närmare jobben antagligen!

Just nu mår jag dö konstigt..magen gör ont, jag e snurrig och känner mig feberfrossig, skalla bank..Men det kan bero på solen...solade en del både idag o igår,..Nice var det..men kanske en chock för min kropp.

Vill vara fit for fight imorrn, så jag kan lära mig mer..puuh..mkt att lära!

Längtar till min riktiga lön kommer..kommer få lite nu, men hela min lön..kommer inventera lite denna vecka eller nästa, så det är extra pengar där:) Men gud va skönt och få pengar, så man kan leva lite!

Vi ska ta en sista minuten i höst är det tänkt..Längtar=)

Annars e livet bra! Kärleken är starkare än någonsin..Jg älskar denna människa så jag knappt kan förstå det själv ibland..Men hur kan man inte älska en sån underbar människa..som ger trygghet, kärlek..o samtidigt är som en go nallebjörn o sexig man..samtidigt=) Jackpot som man saaar!

Nää, nu ska jag mysa med älsklingen o vila inför nya utmaningar!

Puss natta

Kommentarer
Postat av: jannike

meeeen var du i fuglie utan att hälsa på! ushh o fy ;)

2008-04-21 @ 21:27:48
URL: http://jannikejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0