Livet är bra

men det saknas en liten..eller ska vi säga stor del..

Ta inte detta fel, jag är väldigt lycklig nu=)

Men nu kommer det som jag saknat en tid, men skuffat undan därför det inte funnits en chans i h-e att jag skulle kunna ha det i mitt liv, med tanke på hur min ekonomiska sits varit..


Men nu..när man ser att man har pengar, att man har ett normalt liv...

Då kommer längtan upp till ytan igen, den har funnits där hela tiden..Men nu bubblar den upp, med en sån kraft så man knappt vet vart man ska ta vägen..

Det handlar om hästarna såklart..

Eller just nu mest om EN häst..Min kära älskade Standup som jag var tvungen att sälja i somras.

Det fanns inget annat jag kunnat göra just då, så jag ångrar inte beslutet, och med tanke på att han fick hovbölder och fick stå på helsingborgs djursjukhus länge nån månad efter jag sålt honom, ger min övertygelse ännu mer kraft. Tänk om jag behållt honom, då hade jag fått stå för kalaset, och det hade jag ju inte haft pengar till då..isch..

Men nu, när jag tekniskt sätt skulle kunna ha råd, vill jag bara ha tillbax honom..För att jag KAN nu, eller iaf om några månader, hålla en häst.

Jobbigt, frustrerande och väldigt ångestfyllt. Vill ha häst. Vill ha tillbaks min stanley.
Ska upp och hälsa på nästa helg antagligen. Jag vet ju att chansen att jag någonisn ska få tilbax honom är ganska liten, men jag vill kolla så han har det bra, och få pussa lite på honom.

Sen får jag väl leta egen pålle igen. men första ska jag kolla upp så jag har råd, spara så jag har en buffert, så om jag behöver köpa sadel eller likande, så kan jag göra det genom att spara någon månad. Inte stå där utan en spänn efter att jag betalt stallhyra osv..

Får mer lön i aug, då jag kommer bli fast anställd, så det är efter det pålle kommer bli aktuell, tidigast.

Men det skadar inte att ha mål, och planera igenom det, ordentligt=)

Nu ska vi hem till mamma och fira hennes fölsis, mys=)

Och just det..
Jag är det godis äter på Lördagar..så söt e jag enligt min fina Robin..:)Han är bara för söt..:)

Saknar dej Stanley..När denna bild togs var jag så stolt och lycklig. Vi hade kommit långt.Red i ett underbart landskap på en underbar individ..Precis ett år sen nu..Ses snart hjärtat mitt!!
image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0