Life starts!

till 99% har jag fått jobb!! Heltid, fast..bra LÖN! Ska på andra intervjun nästa vecka..men det verkade som jag hade fått det..=)Nu blir man såklart nervös, kommer jag klara det, tänk om dom ångrar att dom anställde mej osv..men va fasen..jag är ju bättre än jag tror, och gör alltid bättre ifrån mig än jag väntat..Men det sk bli spänande..Här kan jag utvecklas, bli en bra säljare eftersom jag redan har grunden..

och jag kan äntligen ÄNTLIGEN skaffa häst igen=)det blir ju inte direkt, men om ett tag..då jävlar=)

Kan fixa bilen eller kanske köpa en annan
Köpa grejjor till lägenheten
Ut och hitta på saker
Betala för mig


och framförallt..känna mig OBEROENDE och VUXEN! På tiden=)

Happy today..o nej, det är inte ett aprilskämt..bara en jävligt bra start på våren=)

Och igår trodde vi att vi skulle behöva ta bort vår älskade vovve, men det visade sig att det går att operera, så han får stanna hos oss några år till, föhoppningsvis..=)Han är i så bra form, både fysiskt o psykiskt, o tumören sitter ytligt, och är antagligen godartad, så ingreppet är lätt..Så hon tyckte oxå det var läge att operera..*glad*

Nu ska jag göra något, för jag e alldeles sprallig..iiih=)
image35


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0