Helg över, nya utmaningar väntar!

Trevlig helg faktiskt=)

I fredags var jag gräsänka när grabben var o spela poker..så det var chips, läsk och jag och katterna framför tvn..hade varit skönt om den lilla inte bestämt sig för att hitta på en massa mög..Men det blev okej tillsist..Gick o la mej ganska tidigt..


Sen kom Robin hem, med en vinst i fickan såklart..som alltid vann han hela skiten..han e grym=)

I lördags skulle jag träffa Angie..men vi verkade inte få tag i varandra..MIn mobil är ju knäpp..men att ingen av oss kom fram..dö skumt:(

Så jag bestämde mig i sista sekund för att hänga med Robin, Jenny och Mattias på fest hos en av våra grannar i huset snett över gården.

Och JÄKLAR vad ball det blev!=) Vi fick kort där vi fick uppgifter som vi skulle göra hela kvällen(och ingen fick reda på någon annans) jag fick att jag skulle tycka synd om dom jag snackade med, hänga läpp och ha hundögon..utan att verka medveten om det..hahaha!

Det var så jävla kul..alla var så misstänksamma mot varandra, och så fort nån sa nåt konstigt var det: aha, det står på ditt kort..Och sen försöket man komma på vad alla hade...sjukt ball;)

Och när jag först kom dit höll jag på att skratta ihjäl mig..personer där som jag inte väntat mej där..men dom e ju överallt, så why not..haha!

Drickan bjöds det på, och det slutade med att halva gänget satt o sjöng ute på balkongen..medan gubben som bor över slog med sin käpp mot rutan..Hur han nåde dit ner är en bra fråga, men han fick heta Käppe iaf..den enda gången han sluta smälla med käppen var när vi hade ett ingående samtal om fenomenet "ligga"..det tyckte Käppe var såmysigt att han höll sig på mattan en stund..eller iaf innanför balkongen med överkroppen

Hade iaf skitkul...
Och trots att många rökte runt omkring mej, och jag vaaaar sugen, sket jag i att röka..Inte värt det faktiskt..=)

Annars har jag o Robin haft en fin kärleksdag..Mkt känslor..Boost kan man säjja=)

Varit ute hos mamma och hälsat på zocken, som har ett sår som vätskar sig en del..ska till veterinärn imorrn, men det var nog normalt..efter det lämnade vi wii:et hos Johan o Josse, stod och snacka lite..Trevligt det med!
sen stack vi och åt pizza hos Robin föräldrar..Träffar dom så sällan nu..tyvärr..Goa e dom=)

Nu såg vi The eye..halv läskig..men jag älskar skräckisar=)

Nu ska jag snart nanna, så jag kan vara pigg på nya jobbet imorrn=)

Livet känns väldigt BRA!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0