Det går bra!!

Det gör verkligen det..Jobbet känns riktigt bra! Och jag LÄNGTAR tills jag verkligen kan jobbet, och kan ta emot kunderna själv..utan att kalla på grabbarna stup i kvarten..

Jag e trött men det känns otroligt bra! Jag känner mig välkommen, dom är schyssta, sätter krav och pressar mig lite, men är samtidigt så att dom inte begär att jag kan det direkt, och det är skönt..

Men allra skönast är att jag har sänkt kraven påmig själv..Jag MÅSTE inte kunna alt direkt, BEHÖVER INTE flänga runt och visa att jag är bra och flitig..Jag kan vara det ändå, på normal nivå!! Och eftersom jag är mer avslappnad, så är jag mer fokuserad, tar problemen som kommer med lugn, och jag har lärt mig mkt på dessa tre dagar..

Jag fick beröm för att jag sålde första dagen, själv..Kändes bra:)

Så den biten går kanon..jag är glad, och mkt piggare än jag vari på väldigt länge..Lycka över livet!

och kassan, den är rolig! Det trodde jag aldrig jag skulle tycka, jag som är så dålig på att räkna..men nu e det en utmaning=)


Sen är där dock ett moln på min blåa himmel..såklart..

Lilla zocken blev opererad, ocg det gick bra..

Men..

dom hittade cancer...prostata cancer..så när han börjar få problem att kissa..så ska han få somna in...och det är tydligen bara en tidsfråga..:(

Men vi ska göra hans sista tid så bra som möjligt..han piggande till snabbt efter operationen..vår lilla piggelin=)

Vet ju att han måste få somna någon dag..men det känns för tidigt fortfarande:(

Idag ska jag bara mysa, eller försöka...Katterna är ju som vanligt jobbiga och tar energin av oss..inatt fick Robin inte sova..jag var så däckad som tur var så jag nanna gott..

Nu trilla den lilla kattsaten ner i toan, och spranfg sen upp i soffan*suck*...Jävla kattjävlar..Jag är inte så sugen på att ha kvar dom just nu..om jag ska vara ärlig..Nää, ute katter som kommer in o myser, äter o sover..det hade vatt nåt..men inne katter...NÄ FY FAN..

Men..vi får seom det ordnar sig...för sova måste vi få göra...och just nu är det kasst med det..pga deras jamande, springande och otyg..

Ajja, gräsänkan ska äta chips och mysa med dumma katter nu..för pågen spelar poker!

Puss
image35image25

Kommentarer
Postat av: Jocke

Trevlig kväll!!!

2008-04-11 @ 19:56:48
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha en bra fredag!

2008-04-11 @ 19:57:57
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0