Där SATT DEN!

Jag tog det, jag fick det, jag grejjad det..JAG FICK JOBBET!=)
(så här glad e jag, me hatten på sne)


Dom tyckte att jag skulle passa in i gänget, och hade fått mkt bra beröm av min referens..han sa att han själv ville ha mig på sitt företag..hehe..För jag är så flitig och noggrann och lägger ner min själ i det jag får att göra..Så skönt det kändes...Tack Peter!

Såå, på onsdag börjar jag..pirrrigt värre, men otroligt skojj=) Alla på företaget verkar ha en skön stil och inställning..Även cheferna..men ändå är det seriöst med utbildning, fortbildning och annat bra. Jag tror nog jag kommer trivas utmärkt! Jag är ju insatt i branschen innan, men nu e jag på rätt sida. Jag ska bli så bra på produkterna som jag bara kan. detta e verkligen en utmaning:)Inte bara jobba för pengar, utan verkligen känna att man kan sin sak och kan hjälpa kunderna på bästa sätt..så sjukt skojj=)

Räätt okej lön oxå tycker jag..men den ska förhandlas upp när provtiden går ut..För då kommer jag vara grym på jobbet..hehe;)

ÅH; jag har JOBB!! Jag e så jävla bra!! Jag sålde mig och fick det..Fast därvar så måpnga andra..Vilken egoboost..så ni får leva med att jag är litye mallig nu..;)

Fan va jag kan när jag vill!!
Nu ska det bli fart på mej ska ni se..När jag har pengar ska jag unna mig saker, o äntligen få utrymme att vara mer social, och köpa nya kläder osv..

Inleder det imorrn med att bygga mina naglar( som jag s aatt jag aldrig skulle göra igen, men men,..det e ju så snyygt)

Dock gratis, eftersom det är en som ska lära sig..men hon är duktig..syrrans naglar e bevis på det..Nu ska jag mysa o fira med min grabb!!Ha det!!!=)

PUUSS
image36

Kommentarer
Postat av: jannike

GRATTIS GRATTIS GRATTIS :D :D

2008-04-07 @ 19:19:01
URL: http://jannikejd.blogg.se
Postat av: Kusinvitamin

ÅHHHHHHHHH GRATTIS MIN EGEN LILLA SÖTBOLL!!Sååå kul för dig!!! Detta är du värd ska du veta... Själv så väntar jag på svar ifrån intervjuven jag hade med Björns.. hehehe. Ja jag blev faktiskt kallad på intervjuv..hihi.. Du får skratta dig lycklig nu och var HUR mallig du vill vännen.... :o) Vi hörs..
pjussar och massa LYCKA TILL på onsdag...

2008-04-07 @ 22:07:05
Postat av: henrik

grattis igen! å dessutom fick ja jobb idag också... wiiee!

2008-04-08 @ 12:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0