Nämen här e jag!

Tjena...Nu har jag äntligen skaffat mig en förbaskad blogg..Kan vara kul och se om jag är nån intressant person eller inte..eller så kanske jag bara helt enkelt kan skriva av mig här..Behövs nog, med tanke på att jag alltid sitter hemma och glor på dagarna när alla andra jobbar..så e det när man är halvt arbetslös..

Fast förhoppningsvis gav mitt jobbsökande resultat idag, var nere o lämnade ansökan på ett dagis där jag vet att dom behöver folk..kan vara skönt o komma ifrån städet nånjäkla gång...Jag är för bra för att gå och snacka med mig själv  och en mopp halva dagarna..eller e jag bara knäpp som gör det..haha..vem vet;) Snart flyttar jag och Grabben och lilla ciss så då behövs det lite mer inkomst..Vi vill ju fixa o dona i vår nya lya!:)

Ont i ryggen, trött och saknar Grabben..sitter o trycker i mig vindruvor och tänker på framtiden..
Den känns ganska spännande trots att det är Höst.
För nu kommer jag spendera tiden i Vår Lägenhet, med tända ljus och mys.
Måla och lägga golv
Inreda som vi vill
Mysa hur vi vill när vi vill
Spendera dagarna innan Jul med att baka och mysa i Vårt kök

Fy tuuusan så underbart!!

dessutom vet jag vad det ska bli av lilla Mej!
Ska denna hösten vara det genombrott jag väntat på, eller är det så att det genombrottet har börjat redan nu..?
Jag tror det.

Ha det mys, mina vänner! Och välkommen till min värld!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Välkommen!

2007-09-20 @ 14:25:34
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: henrik

hejeeee, se nu till att va aktiv så ja har nått att göra när ja är helt arbetslös :) kram

2007-09-20 @ 14:40:20
URL: http://pigge68.blogg.se
Postat av: Jessie

Viiilkuummen bruttan till bloggens värld. Här kommer du att trivas!
Love you!
Puss

2007-09-20 @ 16:00:53
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Emelie

:)

2007-09-20 @ 19:25:32
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Jannike

yey grattis =)

2007-09-21 @ 11:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0