Lilla illern mitt i Malmö

Nätet är riktigt segt..oooh..så fick jag hicka oxå precis..toppen;)
Sitter o dricker lite vin och softar med Robin..Precis lagat jättegod mat tillsammans!=)
Blev fjärilskotletter med potatisgratäng och rödvins sås..o vin o sallad såklart..jättemumma
Snart ska vi äta chips o dippa oxå!Så jävla gott!!

Idag var vi inne o kollade om vi kunde hitta en soffa..o då såg vi en iller mitt i stan!!En bebis iller, liten brun rufs och den var helt virrig...visste nog inte vart den var och hade ingen uppfattning om bilarna! Jag och Robin blev helt rörda och försökte hitta den sen, för hade vi kunnat hade vi tagit hem den..för antagligen var det en förrymd en eller en som nån släppt ut för att dom inte orkade med den...oddsen lutar ju tyvärr åt det sista...Lilla lilla illern..den kommer inte klara sig länge, ingen uppfattning om trafiken, och hitta mat, hur ska den göra det?Jag önskar att jag hittat den..mitt hjärta brister när jag tänker på den i Malmö, liten och ensam*gråter*

Ingen soffa hitta vi heller, men dte är iofs ingen brådska....
sen var vi ute o kollade på mitt barndomshem i gessie..där jag bodde tills jag var två..Det var kul o se hur allt förändrats men åndå hade samma mysfaktor som det hade på bilderna jag sett!
Sen kollade vi igenom mina lådor och kollade vad vi har/inte har inför flytten..Jag hade mer än jag kom ihåg..lilla ciss var överlycklig över att få hoppa ner i lådorna och busa med allt som mfanns där i..Hon skulle bara veta hur bra hon kommer få det snart..med mej och Robin..*längtar*

Åt frukost med jessy och hennes Liam igår..mysigt och träffa henne igen!LÄngesen..coool frisyr hade både hon och lilleman!=)
På kvällen satt jag och Robin och pratade me mamma och hennes peter, trevligt och lite speciellt..som vanligt..hehe,.

Nu ska vi kolla film och mysa!Och spara pengar inför flytten=)Nästa vecka ska jag ju på tjejmiddag, ska bli så underbart..=)men jag sparar mej idag oxå..

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0