Attan då

Steg som vanligt upp klockan kvart i fem..var ovanligt trött idag, men förkylningen har oxå blivit ett snäpp värre, så det gjorde väl sitt. Tog på mig samma gamla skitkläder, gick in och bortsade tänder och hår, kladdade på lite maskara på det som ska kallas ögon, vid femtiden är det knappt ögon kan jag lova..

Pussade om min älskade och gick ner och satte mig i bilen..
ta det inte fel..my toyota is fantastic..men inte riiktigt idag..Ibalnd när det är fuktigt så vill han inte..
Idag var en sån dag..
Fick inte igång bilen, och jag försökte tills den började låta trött..

Så det blve en ofrivillig ledig dag idag, går inga bussar så tidigt, och ingen kunde hämta mig..*suck*
Inte vidare skojj o vara hemma när mna känner att alla pengar behövs..Helgens uppgift är iaf att byta lite tändstift och så..vill ju gärna komma till jobb varje dag..Pengamässigt då, ingen annan anledning..

Igår var det fullt hus hos Ahlbinarna, men sen var ju lilla sparven oxå här och hälsade på, ja, och Jenny och mattias då oxå såklart..
den lilla sötnosen blir bara sötare och sötare!men jag vågade inte vara så nära honom denna gången heller, vill inte smitta en sån liten med nåt skit!men guud..han e ju ara för söt!Här e han och Robin, där var han helt ny;)
Usch vad jag längtar efter lägenheten, måla och göra den till vår!! Så mysigt vi kommer ha det!
Jag längtar efter att få börja plugga det jag vill oxå, ska bara försöka lösa det ekonomiskt, men på nån vänster får det gå!

Det är nåt jag känner att jag vill göra innan man skaffar familj osv. Jag vill vara stabil, hittat min väg, för då tror jag att jag också kan bli en bra mamma. Som det är nu, skulle jag inte vilja ha barn, jag menar, jag är inte stabil än, även om jag är på god väg, och jag hade ju inte kunnat ge barnet allt det jag velat, ekonomiskt heller.

Deesutom, är man en fjortis fortfarande...Bilder från Kreta i sommar, ska lägga upp fler sen..men orkar inte riktigt nu, tror inte ni orkar läsa om det här oxå..haha:)
Vi hade mysigt iaf!
Ha det hallon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0