Sitter och Lyssnar...

på en låt som jag lyssnade skitmkt på precis när jag träffade Robin..This years love med David Grey..så sjukt bra!! Man får såna känsloflaschbacks..och vet ni vad? Han har verkligen gjort mig lycklig och sprallig sen den dagen han tog steget in i mitt liv..Satt och läste mina bloggar på lunar...och efter att han och jag hade träffats, är där ett annat ljus över mitt skrivande..Så kul och läsa det som står mellan raderna..

Inatt låg jag som vanligt vaken, har ju svåra sömnproblem igen. Jag låg och tittade på Robin, hans vackra bröstkorg, hans vackra, fridfulla ansikte med den där sexiga skäggväxten..jag kunde inte låta bli att röra vid honom, smeka honom över kinden, känna det där sträva mot handflatan, stryka min hand över hans bröst..njuta över hur hans hud känns mot min hand.....Finns inget vackrare än denna människa...Plötsligt blev jag så jäkla orolig att jag skulle missta honom, paniken bara tog tag i mig, och jag hade problem att andas..Att missta honom, det finns inte..Hur skulle det gå?Tänk om jag gör honom besviken när vi flyttar ihop, att jag inte kan hålla mig uppe och kämpa? Efter att jag lugnade mig, insåg jag ju att om det är något som är värt att kämpas för, så är det vi..jag är som jag är, jag har mina svaga stunder, men överlag gör han mig stark..Och jag har åstakommit så mkt med mig själv den senaste tiden..Jag har ju redan lyckats ta det där svåra steget framåt!

Jag har gått upp i vikt, och för första gången inte fått panik över det! Jag trivs i min kropp nu, äntligen!
Jag har vågat och kämpat så mkt mer pga allt stöd jag fått av denna underbara person! Jag kommer lyckas, vi kommer lyckas!=)

Just nu går all energi åt att försöka fixa arbetssituationen, och efetrsom min energi nivå är låg just nu, orkar jag inget annat..så förlåt alla som jag inte hör av mig till just nu..Hösten e inte min bästa vän, men jag håller på att försöka se allt vackert..o det tar alla mina krafter just nu!Tack alla vänner som ser mig!

Idag är jag dock mega krasslig, snuvig o halsont..men till Måndag ska jag iaf bli frisk!Då ska jag jobba på dagiset=)

Imorrn är det två år sen Pagge åkte in på Djursjukhuset..och nästa vecka är det två årsdagen för hans bortgång...Känner mig låg över det,kännt så några dagar, och har suttit och gråtit en skvätt...men det tillåter jag mig att göra..MIn lilla nallebjörn, jag ska tända ett ljus för dig! Men detta året ska jag jobba, inte sitta hemma o sörja sönder mig..Jag måste leva, det hade han velat..

//David Grey-The other side//

Den är till Dig, Paganini! *Älskar och Saknar*



Må Bra Alla!

Kommentarer
Postat av: Jannike

klart du inte glömmer ort oss...o det vet vi alla som är dina vänner! (förhoppningsvis ingår jag i den kategorin)

2007-10-03 @ 14:55:34
Postat av: Josse(Dinkan)

Klart du gör!I allra högsta grad!!=)

2007-10-03 @ 19:16:11
Postat av: Jessica

Älskar dig!

2007-10-04 @ 12:18:26
URL: http://wiren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0