Idag Tänder jag Ett Ljus

För en tapper liten vit häst, som för två års sedan idag lämnade jordelivet, för att flyga till de evigt Gröna Ängarna och lämnade mig med ett brustet hjärta, ett hjärta som aldrig kommer bli helt igen, inte totalt iaf. En bit kommer alltid saknas...

Jag förstår inte att det är två år sedan. Tiden har gått så fort, och detta är den värsta tiden på året. Saknaden är så oehörd.


Så idag ger jag mig en stund att sakna, hedra och sörja min Bästa vän. Jag har min fina Robin som förstår mig, kramar mig.

Jag saknar dig Pagge, och om du hör mig, så är jag lycklig nu. Men du är saknad...Tack för allt, jag är verkligen här på grund av dig, utan dig hade jag aldrig överlevt tonåren.

Rip
Paganini
imp Danmark
1984  - 2005

image10

Älskar!

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Kram :/

2007-10-11 @ 12:31:16
URL: http://dagboken.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0