De är så synd att du är så söt

Nu har jag packat mina kläder till flytten, kändes konstigt..Att få ett hem..Jag kommer inte fatta det förrän Vi sitter där i vår nya lya, och myser..Jag har ju bott sista året med Robin, hemma hos hans föräldrar..Vi har ju haft det bra, då vi har haft det avskilt från hans familj, men ändå inte allt..inget kök och så, och de har varit trångt. men vi har fixat det bra, och vi har aldrig bråkat över att vi gått varandra på nerverna, något som jag trodde när jag "flyttade" in där..Men vår kemi är helt fantastisk, och vi plågas mer när vi är ifrån varandra, o njuter av varje sekund vi är nära varandra..
jag har ju varit tvungen att åka hem till kissen varje dag, hos mamma, för dte är förlitet hos mej o Robin, men snart kommer vi ha ett hem..allihopa*längtar*

Vi kommer väl få separationsångest nu när vi ska bo i en trea..Josse i köket, Robin i "datarummet": roooobiiiin, var eeeee duuu u u u u u . ... ???(ekar för vi har inte nog med möbler att fylla upp lägenheten med;)

Nu sitter jag hos mamma, lite snaaark e det..Men ingen vill träffa mig idag, så här sitter jag..
Robin är på firma fest, och min svartsjuka har varit jävlig..onödigt jag vet, men är så när man känner sig värdelös, då är man övertygad om att han ska hitta nån annan..Men jaja, om det nu skule hända, vad kan jag göra åt det då? Inget, hans val i så fall...Inte för att jag tror de innerst inne, han är en fin kille, och de vi har är fantastiskt! Så jag sväljer min dumma känsla och hoppas att han har en riktig rolig kväll med sina jobbpolare, det förtjänar han!=)

Suttit en lååång stund o kelat med min älskade kisse, hon kommer verkligen upp o lägger sig hos mig som en boll, o man baar myyser med henne..Längtar tills vi är en liten familj, Jag Robin och Lilla Ciiss..=)

Ångesten finns kvar, men dte känns bätter när jag har sällskap..Ska bli skönt o börja jobba, så man slipper sitta hemma o känna förmkt!

ha en bra kväll alla=)
Puss


Kommentarer
Postat av: jane

hej josse! d va inte igår! hur lever livet med dig då? ja viss har vi härliga ungar=) kram!!!!!!!

2007-10-06 @ 23:00:20
URL: http://gumpen.blogg.se
Postat av: Henrik Olsson

Halloj, Josefine! Jag var in och kikade lite i din blogg =) Hoppas att allt är bra med dig, och att vi hinner ta lite kort innan hösten dragit sin kos. Jag ska ju köpa bil inom kort, så snart är jag lika oberoende som jag var med minibussen =P
Ha det så bra!
Kram!
/Henrik

2007-10-07 @ 20:36:49
URL: http://dagboken.henrikolsson.eu
Postat av: B.A.R

Här är den officiella dance-remixen av låten Synd att du är så söt av B.A.R: http://www.youtube.com/watch?v=Glkmn_3wPvo

2008-01-14 @ 22:14:37
Postat av: Kristian Lyberg

om ni gillar Synd att du är så söt, besök gärna www.popbaren.se

2008-05-15 @ 23:29:26
URL: http://popbaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0