Såå trötttttt

Jag e grymt trött idag..nu ska vi tvätta..om ni vill veta hur jag spenderar mina dagar så kan ni läsa min andra blogg som bara handlar om hästar....hehe..eller så kan ni stanna här och läsa ommin vanliga vardag..vilket som;)Tänkte ha en vanlig blogg, och en blogg där jag skriver om min andra del, en stor del, av mitt liv.

Vill ni läsa så gå då in på http://minluft.blogg.se

Annars känns livet bra nu, har en bra plan, och på detta jobbet får jag ihop min praktik,sen ska jag bara läsa upp matte b..bajsigt..men ett måste om jag ska kunna läsa vidare till nått..vi får la se...nu ska jag ner o slänga in en ny maskin tvääääättt..lovar att jag snart ska lägga in bilderna på lgh:en snart=)


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0