Kanske blir det ändring igen

Var ute och hälsade på i ett stall, som kanske blir min nya arbetsplats. Vi får se. Kom bra överens med dom som har det, och deras hästsyn verkar mkt bra. Dom ska ha en till som kommer ut och hälsar på. Så besked får jag imorgon. Sen får vi prata igenom alla villkor osv..OM det nu blir jag, förståss..

Vi får se..hade varit skönt och ha en fast inkomst, och arbete varje dag..Plus att jag får vara runt hästar, som jag älskar..verkligen..Få rida lektioner och rida på topphästar..hade inte varit fel det heller..Även om arbetet i sig är tungt, så vet jag ju vad det är som gäller, eftersom jag arbetat på ridskolan i Vellinge innan..

Håll tummarna att detta går väge och blir bra!=)
/Tjejen som alltid har hästarna i sitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0