I got it!=)

Japp, fick staljobbet!!=)Dom ringde min tidigare stallreferens, och fick bara höra bra grejjor, så dom valde mej=)

Underbart ställe, vilka hästar sen! där kan jag verkligen utvecklas i min ridning!
Trevlig folk oxå=)

Så nu får vi se, hur alla villkor är, vad lönen slutar på osv..annars har jag ju alltid kvar dagiset..Så det känns tryggt!
Har lite tid att testa mej fram. Men förhoppningsvis ska detta vara bra=)

Har mockat ca 14 boxar två dagar, gått in och ut med pållar, plus ridit..(inte ridit sen jag sålde stanley i somrs) så idag kan jag inte gåå..haha.känner mej som en stelopererad anka..Men längtar redan till Måndag!=)

Annars är allt bra i nya lägenheten, vår lilla kisse njuter av att ha oss här hela tiden. Hon är kär i Robin=) Då är vi två...Han är så go med henne*kärlek*Älskar att bo med Älsklingen oxå=)

image9image8image5

Nu är jag Glad och Stark!

Kommentarer
Postat av: Jessica

GRATTIS GUMMAN!
Detta förtjänar du.
Önskar dig all lycka.
Älskar dig!

2007-11-18 @ 10:33:16
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: henrik

grattis grattis!

2007-11-18 @ 10:56:01
URL: http://pigge68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0