Men va e detta!!

Jag mådde lite bättre idag, var lite piggare, så jag tänkte jag skulle jobba imorrn. är så jävla tråkigt att sitta hemma oxå. Kände mej doc lite illamående vid maten..men jag tänkte att dte var nog förkylningen..

Gick på dass och tjena..Jag behöver nog inte säjja mer än maginfluensemage., dock bara ett håll..haha(nasty).isssch..Vad e dte för fel på mej?
Nu har jag ju mått skit ett tag, blivit förkyld IGEn..o ont i halsen..och nu magen..

Är nog dax att ta nya prover..undrar inte om det är sköldkörteln igen..exakt samma som förra hösten, samma symptomer..och har ju haft lite trubbel med den sen tonåren..*palla*

Vill vara frisk!!
Vill vara som alla andra normala..jag ska ju alltid ha nåt skit..och jag kämpar för att hålla mig ur svarta hålet jag alltid hamnat i varje höst. Och jag har lyckats mkt bra faktiskt=)Klart jag har dagar då jag bara hatar mig själv och tycker jag e värdelös, men inte så många, och det är framsteg!=)Haft mkt o göra och mål som nog görsin del!
Plus en mysing som heter Robin, som kramas så skönt när man e lite lessen..=)

Sen är det skojj att man har mer kontakt med en Vän som har samma intresse som jag, det känns skitkul=)Känns..äkta och man känner tillit..Längesen!

Nä, nu ska jag dricka lite tee o hoppas att magen håller tills imorrn, och imorrn oxå för den delen..

Puusssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0